Napisz co odkryli lub wynaleźli podane osoby:
Karol Darwin
Thomas Alva Edison
Albert Einstein
Aleksander Fleming
Galileusz
Johannes Kepler
Gregor Mendel
Isaac Newton
Wilhelm Conrad Roentgen
Ludwik Pasteur
Benjamin Franklin
Alfred Nobel
James Watt
Alan Turing
Proszęę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:37:01+01:00
Karol Darwin - twórca teorii ewolucji
Thomas Edison - wynalazł żarówkę
Albert Einstein - jeden z największych fizyków-teoretyków XX wieku. Opublikował ponad 450 prac, w tym ponad 300 naukowych
Aleksander Fleming - odkrył antybiotyki
Galileusz - był zwolennikiem heliocentrycznej budowy świata i teorii Mikołaja Kopernika
Johannes Kepler - wynalazł lunetę zbudowaną z dwóch soczewek skupiających
Gregor Mendel - wynalazł transformator wielkiej częstotliwości
Isaac Newton - Odkrył rachunek różniczkowy i całkowy
Wilhelm Conrad Roentgen - odkrył promienie „X”
Ludwik Pasteur - Wynalazł pean do zaciskania naczyń
Benjamin Franklin - wynalazł piorunochron, fotel bujany, okulary dwuogniskowe oraz organy kieliszkowe
Alfred Nobel - wynalazł dynamit
James Watt - twórca kilku kluczowych ulepszeń konstrukcji maszyny parowej
Alan Turing - stworzył maszynę Turinga - analityczny model rozwiązujący różne zagadnienia, pozwalający rozstrzygnąć czy problem jest rozwiązywalny
187 4 187
2010-02-22T20:09:04+01:00
Karol Darwin -odkrycia naukowe, Thomas Alva Edison-silnik pradu stalego,plyta gramofonowa Albert Einstein-ruchy Browna Aleksander Fleming-penicyliny , Galileusz-7 stycznia 1610 – odkrył księżyce Jowisza – Io, Europa, Kallisto; 11 stycznia 1610 – odkrył kolejny księżyc Jowisza – Ganimedesa. Odkrycie księżyców Jowisza Genimedesa -Johannes Kepler-odkryl boski geometryczny plan wszechswiata ,Gregor Mendel-odkrycie i potwierdzenie wynikow prac Mendla ,Isaac Newton-odkryl interferencje swiatla,odkryl rachunek rozniczkowy ,Wilhelm Conrad Roentgen-odkryl nowy typ promieniowania ,Ludwik Pasteur- odkryl dwóch enancjomorficznych form krystalicznych kwasu winowego -Benjamin Franklin-odkrycie indukcji elektrycznej,Alfred Nobel-wynalazl dynamit ,James Watt-byl tworca maszyny parowej,Alan Turing-odkryl zasade pracy niemieckiej maszyny szyfrujacej Enigma.
85 2 85