Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:16:26+01:00
Apostołowie - nazwa używana w Nowym Testamencie najczęściej na określenie najbliższych uczniów Jezusa Chrystusa powołanych przez niego osobiście i "wysłanych" do głoszenia jego nauk. Samo pojęcie występuje też w Nowym Testamencie na określenie innych osób.

Mam nadzieję ,że pomogłam;DDD
Krótko ale i na temat xD
Pozdrawiam *^__*^
2010-02-22T19:17:39+01:00
Apostołowie to określenie najbliższych uczniów Jezusa powołanych przez Niego i wysłanych do głoszenia nauk
2010-02-22T19:19:10+01:00
Własnymi słowami to Apostołami byli nazywani najbliżsi uczniowie Jezusa powołani przez Niego do głoszenia nauk, było ich dwunastu.