Odpowiedzi

2010-02-22T19:17:02+01:00
Zmuszanie dzieci do mówienia ruskim językiem !
uczenie się w ruskich szkołach !
karanie ich za porozumiewanie się innym językiem niż ruski
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:17:59+01:00
Metody rusyfikacji w szkołach:
- zamykanie w "kozie",
- "wilczy bilet" - kara,wydalenie ze szkoły ,
- bicie uczniów ,
- podsłuchiwanie w szkołach, a nawet na stancjach ,
- szpiegowanie uczniów,
- zmuszanie do mówienia po rosyjsku ,
- zwykle uczniowie ponosili kary za mówienie ojczystym językiem w szkołach ,
- zakaz czytania polskich książek , polskiej literatury,...
To wszystko :)

1 5 1
2010-02-22T19:18:14+01:00
- w szkołach uczono języka rosyjskiego
- za ukazanie cech, stylu Polskiego były ustalone kary
- po za szkoła nadal obowiązywał język rosyjski
- zakaz używania polski książek(były odbierane książki oraz niszczone)
- zakazane były zebrania na których obywatele posługiwali się językiem polskim.