Odpowiedzi

2010-02-22T19:21:00+01:00
I. Jezus skazany na śmierć przez Piłata
II. Jezus bierze krzyż na ramiona
III. Jezus upada pod krzyżem
IV. Jezus spotyka Swą Świątą Matkę
V. Szymon Cyrenejczyk pomaga nieść krzyż Jezusowi
VI. Weronika ociera twarz Chrystusowi
VII. Jezus znów upada pod krzyżem
VIII. Jezus pociesza płaczące niewiasty z Jerozolimy
IX. Jezus upada pod krzyżem poraz trzeci
X. Jezus odarty z szat
XI. Jezus przybity do krzyża
XII. Jezus umiera na krzyżu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:24:22+01:00
STACJE DROGI KRZYŻOWEJ
Stacja I
Jezus na śmierć skazany

Stacja II
Jezus obarczony krzyżem

Stacja III
Jezus upada po raz pierwszy

Stacja IV
Jezus spotyka swoją matkę

Stacja V
Szymon Cyrenejczyk pomaga nieść krzyż Jezusowi

Stacja VI
Weronika ociera twarz Jezusowi

Stacja VII
Jezus upada po raz drugi

Stacja VIII
Jezus spotyka kobiety jerozolimskie, które płaczą nad Nim

Stacja IX
Jezus upada po raz trzeci

Stacja X
Jezus z szat obnażony

Stacja XI
Jezus przybity do krzyża

Stacja XII
Jezus umiera na krzyżu

Stacja XIII
Jezus zdjęty z krzyża i powierzony Matce

Stacja XIV
Jezus złożony do grobu
;))))
2 5 2
2010-02-22T19:25:34+01:00
1 pan Jezus z miłosci do as przyjmuje wyrok śmierci
2 Pan Jezus z miłosci do nas bierze krzyż
3 Pan Jezus z miłosci do nas powstaje z pierwszego upadku
4 pan Jeuzus spotyka swoją matkę
5 symo pomaga ieść krzyż Jezusowi
6 Pan Jezus na chuście Weroniki odbija swoją twarz
7 2 upadek Jezusa
8 Pan Jezus pociesz kobietyktóre płaczą na Jego widok
9 3 upadek
10 zdzierają ubrania z Pana Jezusa
11 Pa Jezus pozwala sie przybić do krzyza
12 Pan Jezus umiera na krzyżu
13matka Boża trzyma zdjęte z krzyża ciało Jezusa
14złozenie ciała pan Jezusa w grobie
1 5 1