Odpowiedzi

2010-02-22T19:18:10+01:00
Musisz wyciągnąć kartę pamięci i tam z boku masz taką ruchomą część i przesuń ją ; ).. to tyle. też tak miałam ; p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:19:58+01:00
To nie problem w aparacie tylko w Karcie. wyciagnij karte pamięci z aparatu i zboku karty jest taki przesuwak "lock"- i strzałka czy chcesz zablokowac czy nie. wystarczy przesunac ja w dół badz w góre. i gotowe.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T19:28:02+01:00
Wyciągnij kartę pamięci z aparatu i z boku karty jest taki przesuwak ,,lock' '- i strzałka czy chcesz zablokować czy nie . Teraz tylko przesuń w górę albo w dół i gotowe . Powinno zadziałać :)