Odpowiedzi

2010-02-22T19:19:24+01:00
Wspołnota kościoła: Czyli ludzie ktorzy gromadza się w kościele :)
A wspolnota rodzinna to taka w ktorej gromadzi sie rodzina :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:25:55+01:00
We wspólnocie kościoła występują osoby niespokrewnione, są w niej osoby tej samej wiary i wyznania (a w rodzinie niekoniecznie) ,w najbliższej rodzinie osoby są cały czas razem a w wspolnocie kościoła członkowie zbierają się tylko pod czas mszy i nabożeństw.