Odpowiedzi

2010-02-22T19:24:58+01:00
Liczby naturalne to są liczby całkowite (nie ułamki) dodatnie.
Dwucyfrowe:
od 10 do 99 czyli 100 - 10 = 90
Trzycyfrowe:
od 100 do 999 czyli 1000 - 100 = 900
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:25:21+01:00
1.liczb naturalnych dwucyfrowych= 91 (100-9=91)
trzycyfrowych =900 (999-99=900)
2. cyfr z 1 = 20
2010-02-22T19:26:48+01:00
1.Liczb naturalnych dwucyfrowych jest 90 a trzycyfrowych jest 900.
2.do zapisania 100 kolejnych liczb użyto 20 1