Odpowiedzi

2010-02-22T19:23:41+01:00
Modem - umożliwia połączenie z internetem
pomaga w nauce
bez niego internet by nie chodził
jest potrzebny do prawidłowego funkcjonowania internetu
jest bez cenny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:24:05+01:00
Osobiscie Wybieram Router . Mam go w domu i nie wiem jak bezniego moglbym się swietnie bawic na komputerze. Jest nie zastąpiony gdy posiadzasz 2 Komputery . Dzięki niemu mozna Uzyskać internet na wiele komputerow i wspólnie grać w ulubione gry przez internet ;)
2010-02-22T19:25:39+01:00
Modem ponieważ jest używany jako internet bezprzewodowy. Jest bardzo mały.
Można go używać nie tylko na jednym kompie.
Można go wziąć na jakiś wyjazd gdyż wszędzie się zmieści.
Można na min zapisywać różne dokumenty tak jak pen-drive.