Ruch drgajacy i okres drgan:
Oblicz okres i czestotliwosc nastepujacych zjawisk:
a)pszczoła macha skrzydłami 180razy na sekunde,
b)latarnia morska wysyla 5 blyskow w ciagu minuty,
c) serce czlowieka bije 70razy na minute,
d) tłok w cylindrze silnika samochodu porusza sie w gore i w dol 2000 razy na minute.
Prosze o szybko odpowiedz

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:31:39+01:00
A) T=1/180 f=180
b) T= 1/0,083 f= 5/60
c) T= 1/1,17 f= 70/60
d) T=1/33 f= 2000/60
2010-02-22T19:48:07+01:00
A) f=180 ; T= 1/180 ≈0,0056
b) f= 5/60 ≈0,083; T= 1/0,083≈12
c) f= 70/60≈1,17; T= 1/1,17≈ 0,86
d) f= 2000/60≈33; T=1/33≈ 0,03