Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:27:03+01:00
Nie wiemy, kiedy dokładnie pojawiły się pierwsze dinozaury. Najstarsze znaleziska pochodzą z okresu między 200 a 220 milionów lat temu. Według nich możemy stwierdzić, że dinozaury żyły na terenie wszystkich dzisiejszych siedmiu kontynentach - nawet na Antarktydzie.

Wyjaśnienie powodów wyginięcia dinozaurów stwarza wiele problemów. Do dzisiaj właściwie nie wiadomo, co takiego się stało, że wymarły te wielkie gady lądowe. Pytanie jest tym bardziej zasadne, że nie pozostawiły po sobie żadnych potomków, podobnie jak pterozaury i gady morskie. Zasadnicza jednak różnica między tymi trzema grupami jest taka, że tylko dinozaury były tak zróżnicowane. Czy to możliwe, aby tak dobrze zapowiadający się szczep gadów poniósł całkowitą katastrofę po osiągnięciu sukcesu nie mającego równych w historii życia na Ziemi?
To właśnie stało się około 66 milionów lat temu.
16 4 16
2010-02-22T19:32:03+01:00
1-UDERZENIE ASTEROIDY (WIELKI METEORYT)
2-Zatrucie nowymi roślinami
3-Wykradanie jaj
4-Zmiana klimatu
oczywiście jest ich więcej!!!!!!
26 4 26