Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:32:31+01:00
Drogi ojcze dziękuje ci za opiekę i troskę jaką mnie otaczasz,
dziękuję za wszystko dobro, którego od ciebie doswiadczam.
dziękuję za to, że mnie wspomagasz kiedy tego potrzebuję.
proszę cię abym nadal mógł doświadczac twej ojcowskiej troski i dzięki temu czuł się pewnie ibezpiecznie.
1 5 1
2010-02-22T19:55:45+01:00
Ojcze mój kochany
Dziekuję za dar od Ciebie mi dany
Dziekuję ojcze ze uczysz mnie odpowiedzialności
obiecuje ze nie roztwonie twoich oszczednosci
doceniam twa prace i nerwy zszarpane
bede zawsze pamietał ze twe pieniadze są cięzko zapracowane
1 3 1
2010-02-23T01:25:16+01:00
Ojcze...
Ty tchnąłeś mnie do życia.
Dziękuję za usmiech, którym mnie darzysz o poranku,
dziekuję za zmarszczoną brew, gdy żądam niemożliwego,
dziękuję za wsparcie materialne, bez którego nie osiagnęłabym tego, co do tej pory.
Dziekuję za to, że jesteś przy mnie i że zawsze mogę na Ciebie liczyć.