Odpowiedzi

2010-02-22T19:29:17+01:00
Ta ksiązka napewno moze nas nauczyc jak mozemy radzic sobie w zyciu nawet gdy jest nam bardzo ciezko. Robinson najpierw zalamal sie ze bedzie musial zyc sam na wyspie ale potem jakos sie zadomowil i poradzil sobie. Wiec Ta ksiazka uczy nas mozemy poradzic sobie w zyciu w trudnych sytuacjach zeby sie odrazu niepoddawac.

pozdrawiam ;))
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:29:47+01:00
Dużo rzeczy
Np. jak radzić sobie w trudnych warunkach, jak samemu się wyżywić, o tym ze przyjaźń to ważna rzecz, statki są niebezpieczne, obcy ludzie wyglądający na strasznych są straszni, i to żeby nie ufać obcym.
5 2 5
2010-02-22T19:33:59+01:00
Może nauczyć że człowiek nawet w najtrudniejszej sytuacji z daleka od domu, rodziny może się pozbierać jeś;li tylko ma wiarę.


mam nadzieje że pomogłam
3 4 3