Odpowiedzi

2010-02-22T19:34:26+01:00
Casting - obywa się na nim wybieranie najzdolniejszych i najlepszych uczestników do programu. Zwykle jury ma zadanie przesłuchać i i dokonać werdyktu wyboru uczestników.

reżyser - zwykle realizuje własne pomysły dotyczące filmu, układa scenariusz itp.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:40:11+01:00
Casting - to spotkanie na którym są wybory modelek, piosenkarzy itp. Po prostu dokonuje się wyboru z pośród zgłoszonych osób. Castingi są organizowane w większych miastach np. Warszawa, Płock, Poznań, Szczecin.... reżyser - to osoba, która realizuje własną koncepcję np. filmu, przedstawienia itp. Reżyser nadaje kształt utworowi i jest odpowiedzialny za zagranie aktorów itd.