W podanym tekście wypisz TYLKO przymiotniki.
Latem , gdy złote słonce mocno przygrzewa wyjeżdżam ze starszą siostrą nad ciepłe morze. Lubimy opalać się na gorącej plaży i lepić piaskowe zamki. Wyobrażamy sobie, że mieszka tam piękna królewna, którą zła czarownica zamknęła w wysokiej wieży. Czasem patrzymy na kolorowe żaglówki, które pływają po błękitnym morzu. Po dniu spędzonym na plaży idziemy na pyszne lody.

3

Odpowiedzi

2010-02-22T19:32:43+01:00
Złote, ciepłe, gorącej, piaskowe, piękna, zła, kolorowe, błękitnym, pyszne ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • nish
  • Początkujący
2010-02-22T19:33:50+01:00
Złote , starszą , ciepłe, goracej, piaskowe, piękna , zła , wysoka, kolorowe, błękitnym, pyszne
2010-02-22T19:34:37+01:00
Złote,mocno,starszą,ciepłe,lubimy,gorącej,piękna,zła,wysokiej,kolorowe,błękitnym,pyszne