Przetlumacz na niemiecki:
a)jestem wykonczona,bo wczoraj w ogole nie spalam;
b)nie wtykaj nosa w nieswoje sprawy

bardzo prosze o pomoc bo z niemca jestem zielona i nie wiem co, jak, gdzie i wgl.;D

(to jest zadanie z ksiazki Aha!2a, z.7a/b, s.10)

3

Odpowiedzi

2010-02-22T19:36:08+01:00
A) Ich bin erschopt(oumlaut) weil ich gestern nicht geschlafen habe.
b) Du sollst dich nicht in meine Sachen einmischen.
1 5 1
2010-02-22T19:40:02+01:00
Na 2 . kein stecken nase in seine anliegen
1. ich habe nicht slecht weil ich tage machen
a tak wogóle to 2b a nie 2 a :D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:40:18+01:00
a) ich bin erledigt, weil gestern in ogole ich verbrenne nicht
b)steck die Nase nicht in die unpässlichen Sachen
1 1 1