Zad.3


Działka pana Bogdana ma powierzchnię równą 3 ary. 1/3 działki zajmują drzewa owocowe, na 20% działki rosną kwiaty, a 0,4 działki przeznaczone jest na warzywa. Resztę działki zajmują ścieżki?

A)Ile metrów kwadratowych zajmują kwiaty?

Z obliczeniami plissss
potrzebne na jutro
Kto pierwszy dam naj
pomóżcie pliss Izunia2345 Początkujący

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:43:14+01:00
1a = 100m/2\
3a = 300m/2\
drzewa owocowe - 1/3 - 100m/2\
kwiaty - 20% - 60m/2\
warzywa - 40% - 120m/2\
ścieżki - 300 - (100+60+120) = 300 - 280 = 20[m/2\]
Kwiaty zajmują 60m/2\
2010-02-22T19:44:20+01:00
1a=100m²
3a=300m²

⅓-drzewa
⅓*300m²=100m²-tyle zajmują drzewa owocowe


0,4-warzywa
0,4*300m²=120m²-tyle zajmują warzywa

A)Ile metrów kwadratowych zajmują kwiaty?
20%-kwiaty
0,2*300m²=60m²-tyle zajmują kwiaty
odp.kwiaty zajmują 60m²