Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:40:14+01:00
Zniknięcie Rzeczpospolitej z mapy Europy nie było wynikiem chwilowej słabości naszego państwa, ale konsekwencją procesów społeczno – gospodarczych i wielu wydarzeń politycznych. Dlatego wśród przyczyn upadku Polski, możemy wyróżnić czynniki zewnętrzne i wewnętrzne, które doprowadziły do tego stanu rzeczy.
2010-02-22T19:40:59+01:00
Polska zniknęła z mapy świata.