Odpowiedzi

2010-02-22T19:42:54+01:00
Narysu jakiegoś gościa na środku i dużo ozdób liści i tym podobne musi być przepych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:47:21+01:00
Barok oznacza artystyczną epokę historii między 1570 a 1770. Przede wszystkim, okres charakteryzuje świadomość całości życia i jego odnoszenie się do architektury, rzeźby i obrazu, filozofii, literatury i teatru, mody, muzyki i tańca. Barok jest sloganem dla obfitości, splendoru i ruchu. Barok kocha dramat i spektakl; jest głośny, błyskotliwy i barwny. Barokowy świat jest sceną i jego życie jest teatrem.


Ja myśle że jakieś budynki z tej epoki najlepiej jakiś słynny teatr
2010-02-22T22:47:51+01:00
Narysu jakiegoś pana na środku banknotu i obrób go tak jak normalny banknot.