Odpowiedzi

2010-02-22T19:46:42+01:00
Internet :

Argumenty za :
Internet jest ludziom bardzo potrzebny. Zdobywają tam potrzebne im wiadomości, Często widzą się z ludźmi z którymi nie widział się kilka lat. Pomaga on w zadanich , a nawet w 1 miłościach.

Argumenty przeciw :
W internecie często opublikowane są informacje, które są dla dorosłych, a czytają je dzieci. Potem wynikaja z tego problemy. Jakieś 3 tygodnie temu nastolatek popełnił samobójstwo bo do internetu trafił film o czymś, czego nie zrobił i bał się reakcji ludzi, kolegów i się zabił.

Jest on potrzebny do funkcjonowania, ale również jest w nim wiele zagrożen. Powinniśmy umieć z niego korzystać i nie pisać na nim kłamstw.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:52:22+01:00
Dzięki internetowi można poznać wiele nowych niezrozumiałych dla siebie rzeczy.
Internet jest łatwym i szybkim środkiem komunikacji między ludźmi.
Niektórzy nie potrafią korzystać z internetu wstawiają na różne strony obrażające logos komentarze czy tym podobne.
Niektórym porostu nie chce eis robić lekcji i szukają gotowych wypracowań na różnych stronach, co ogranicza ich rozwój.
Mowa oskarżycielska
Internet jest może dobrym źródłem informacji czy łatwym środkiem komunikacji, ale czy wszyscy potrafią korzystać z niego rozsądnie? Uważam że bez internetu dzisiejsza młodzież nie poradziłaby sobie. Więc warto się zastanowić czy naprawdę internet to taka świetna rzecz gdy ogranicza rozwój niektórych osób?
Nie wiem czy dobrze ale prosze :)
2 4 2