Odpowiedzi

2010-02-22T19:47:34+01:00
A ) 6a^2 = 54 cm2
a2 = 9 cm2
a = 3 cm
V = a3 = 3^3 = 27 cm3

b) V = a^3
64 = a^3
a = 4 cm

Pp = 6a^2 = 6* 4^2 = 6*16 = 96 cm2
2010-02-22T19:48:41+01:00
A) Oblicz objętość sześcianu o polu powierzchni 54cm kwadratowych

P=6*a2
P=54
6*a2=54 |/6
a2=9 |pierwiastkujemy
a=3

V=3*3*3=27

b) objętość sześcianu wynosi 64cm sześcienne , oblicz pole powierzchni całkowitej tego sześcianu

a3=64
a=pierwiastek 3. stopnia z 64
a=4
P=6*a2=6*4*4=96
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:49:31+01:00
A) Oblicz objętość sześcianu o polu powierzchni 54cm kwadratowych
Pc=6*a²
54cm²=6*a²
a²=54:6
a²=9
a=3cm

V=a³
V=3³
V=27cm³
b) objętość sześcianu wynosi 64cm sześcienne , oblicz pole powierzchni całkowitej tego sześcianu
V=a³
64cm³=a³
a=4cm

Pc=6*a²
Pc=6*4²
Pc=6*16
Pc=96cm²