Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:54:13+01:00
Znając treść lektury wiemy jak wielką nienawiść żywiły do siebie rodziny kochanków. te dwa rody nie były w stanie pogodzić się przed tragedią. Wiemy również że miłośc Romea i Julii była ponad wszystko.Milsza im była śmierć niż rozłąka. Oddając życie w imie miłości udowodnili jak płomienne było uczucie, które ich połączyło. Mamy tutaj dowód że nienawiść i wrogość zawsze doprowadzają do tragedii.
1 4 1
2010-02-22T19:55:55+01:00
Większą winę za tą ogromną literacką tragedię ponosi Romeo. Gdyby nie przyszedł na bal odbywający się w domu Julii nigdy by jej nie poznał i żył razem z Rozaliną przez kilkadziesiąt długich lat. Ale nie byłby z nią tak szczęśliwy jak z Julią. Dużą winę ponoszą też rodzice obu rodzin. Gdyby nie ich spór, kochankowie nie musieliby się ukrywać i wszystko byłoby pięknie ładnie jak w bajce. Jednak moim zdaniem, ostatecznie największą winę za tą tragedię ponosi Ojciec Laurenty, gdyż z jego winy Romeo uwierzył w śmierć ukochanej i sam się zabił...
1 5 1