Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:51:06+01:00
Involve -oznacza wiązać sie z czymś , zawierać w sobie

include- oznacza zaliczac ( cos do jakiejs grupy)
2 1 2
2010-02-22T19:51:21+01:00
Include znaczy zawierać , włączyć a involve wmieszac, komplikować czyli są to tak jakby przeciwienstwa. include łaczec sie z kims a involve kłócić , komplikowac tak jak podane w wyjasnieniu. co tu wiecej pisac :)
3 1 3