Samochód z miejscowości A do B jechał z prędkością t=1,3h, B do C t=1,5h, C do D t=2,4h.
Z jaką Średnią prędkością jechał samochód z A do D?
Dzięki za szybką odpowiedź ;)
Wszystkie matematyczne związane z zadaniem wynagrodzę ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:48:43+01:00
Samochód z miejscowości A do B jechał z prędkością t=1,3h, B do C t=1,5h, C do D t=2,4h.

1.3h+ 1.5h+ 2,4h = 5,2h : 3 = 1,73h
1 5 1
2010-02-22T19:50:39+01:00
(1,3h+1,5h+2,4h):3=
=5,2:3=
=1,73
1 5 1
2010-02-22T19:51:40+01:00
(1,3 + 1,5 + 2,4) : 3 = 1,73

Odp.Średnia prędkość jazdy wynosi 1,73 .
1 5 1