1. Uporządkuj sylaby w taki sposób , aby powstało hasło .
SKO ŁO BA SSA DZIE WCE MY KO I KI NA LI TOR STE CZE WCE ŻY

ZADANIE Z DZIAŁU "SWIAT SSAKÓW"

2.Wpisz w wyznaczone miejsca tekstu brakujące wyrazy .

Ssaki należą do grupy.........Zwierzęta te opanowały wiele środowisk na kuli ziemskiej dzięki temu , że są ................. .
Ciało ssaków pokrywa ............ . Chroni ona zwierzęta przed......... . Kręgowce te karmią sowoje młode.......... i troskliwie się nim opiekują . Mleko matki zawiera duże ilości substancji .............. . Znajdują się w nim takrz .......... które chronią młody organizm przed chorobami .

2

Odpowiedzi

  • pyra
  • Początkujący
2010-02-22T19:58:38+01:00
Ssaki


Ssaki należą do grupy kręgowców Zwierzęta te opanowały wiele środowisk na kuli ziemskiej dzięki temu , że są ................. .
Ciało ssaków pokrywa skóra . Chroni ona zwierzęta przed słoncem. Kręgowce te karmią sowoje młode mlekiem i troskliwie się nim opiekują . Mleko matki zawiera duże ilości substancji minerałow . Znajdują się w nim takrz witaminyktóre chronią młody organizm przed chorobami .
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:43:23+01:00
Ssaki należą do grupy kręgowców. Zwierzęta te opanowały wiele środowisk na kuli ziemskiej dzięki temu , że są kosmopolityczne .
Ciało ssaków pokrywa skóra z piórami . Chroni ona zwierzęta przed słońcem i wiatrem podczas lotu . Kręgowce te karmią sowoje młode mlekiem matki i troskliwie się nim opiekują . Mleko matki zawiera duże ilości substancji odżywczych.. Znajdują się w nim także witaminy które chronią młody organizm przed chorobami .
17 2 17