Odpowiedzi

2010-02-22T19:52:00+01:00
2. Zemsta między Cześnikiem a Rejentem o mur. Nagle okazuje się, że Rejent zlecił murarzom naprawę muru rozgraniczającego część zamku należącą do niego od części należącej do Cześnika.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:55:24+01:00
1. Utwór nosi tytuł zemsta, ponieważ opowiada o kłótni dwóch mężczyzn, Rejenta Milczka i Cześnika. Ci dwaj panowie chcieli się na sobie zemścić.

2. Cześnik mścił się na Rejencie i odwrotnie. Obaj mieszkali w jednym zamku, tylko jeden w zamku górnym a drugi w dolnym. Irytowało ich to, że muszą z kimś dzielić swe miejsce zamieszkana i przez to dochodziło do sporów.
2 5 2