Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T11:36:54+02:00
W swoim życiu mogę naśladowac Jezusa poprzez miłość do bliźniego mogę przebaczać swoim kolegą za ich przewinienia zato że byli dla mnie nie uprzejmi,tak jak Jezus przebaczał tym którzy go wyśmiewali biczowali itd. Mogę również pomagać bliźnim np. w lekcjach, w trudnych sytuacjach oraz gdy moich kolegów trapią jakieś problemy. Gdy ktoś jest w ciężkiej sytuacji powinienem z nim porozmawiać o jego problemach. Gdy ktoś w klasie jest wyśmiewany ja muszę stawać w jego obronie i nie pozwalać aby inni z niego się śmiali.
11 4 11
2009-10-16T13:48:11+02:00
Pana Jezusa mozemy naśladować w bardzo prosty sposób,a zatem pomagając innym ludziom .Modlić sie o bliskich, chodzić do kościoła nie grzeszyć.Wypełniać wole. Popełniając błedy starać sie je naprawiąc. Nie byc podstepnym ani chciwym. Nie przechodzić obojetnie patrząc na ludzkie cierpienie.Co najważniejsze umieć wybaczac, wybaczyc to mieć czyste serce Pan bóg nas kocha wiec czyńmy tak jak on.
31 4 31