Odpowiedzi

2010-02-22T20:02:49+01:00
1. Amazonka 6800[2] Peru Peru,Kolumbia Kolumbia,Brazylia Brazylia 3400[2] Ocean Atlantycki

2. Nil 6695[2] Burundi Burundi,Rwanda Rwanda,Tanzania Tanzania,Uganda Uganda,Sudan Sudan,Egipt Egipt 2870 Morze Śródziemne

3. Jangcy 6300[2] Chiny Chiny 1807 Morze Wschodniochińskie

4. Missisipi-Missouri 6020 Stany Zjednoczone Stany Zjednoczone 3229 Zatoka Meksykańska

5. Huang He 5464 Chiny Chiny 752 Zatoka Pohaj

6. Ob-Irtysz 5410 Chiny Chiny,Kazachstan Kazachstan,Rosja Rosja 2972 Zatoka Obska

7. Kongo (rzeka) 4700 Demokratyczna Republika Konga Demokratyczna Republika Konga,Kongo Kongo,Angola Angola 3690 Ocean Atlantycki

8. Mekong 4500 Chiny Chiny,Birma Birma,Tajlandia Tajlandia,Laos Laos,Kambodża Kambodża,Wietnam Wietnam 810 Morze Południowochińskie

9. Amur 4440 Mongolia Mongolia,Chiny Chiny,Rosja Rosja 1855 Morze Ochockie

10. Lena 4400 Rosja Rosja 2490 Morze Łaptiewów
10 4 10
2010-02-22T20:04:12+01:00
1. Amazonka
2. Nil Afryka Morze Śródziemne
3. Jangcy Azja Morze Wschodniochińskie
4. Missisipi-Missouri Afryka Zatoka Meksykańska
5. Huang He Azja Zatoka Pohaj
6. Ob-Irtysz Azja Zatoka Obska
7. Kongo (rzeka) Ocean Atlantycki
8. Mekong Azja Morze Południowochińskie
9. Amur Azja Morze Ochockie
10. Lena Azja Morze Łapti
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • gsc
  • Początkujący
2010-02-22T20:08:55+01:00
1. Amazonka - Ameryka Płd. - deltowe
2. Nil - Afryka - deltowe
3. Jangcy - Azja - lejkowy
4. Missisipi-Missouri - Ameryka Płn. - deltowe
5. Huang He - Azja - deltowe
6. Ob-Irtysz- Azja -lejkowe
7. Kongo (rzeka) - Afryka - lejkowe
8. Mekong- Azja - deltowe
9. Amur - Azja - lejkowe
10. Lena - Azja - deltowe
18 5 18