Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:56:11+01:00
Przede wszystkim dbając o higienę osobistą. Należy dokładnie myć ręce wodą i mydłem w letniej wodzie. Dodatkowo trzeba myć każdy owoc przed spożyciem. Nie należy korzystać z jednego ręcznika z innymi osobami(nawet bliskimi). Myć ręce przed i po posiłku.
Myśle, że tyle wystarczy :)
16 4 16
2010-02-22T20:00:05+01:00
Owsik ludzki - higiena osobista, higiena pomieszczeń

Włosień kręty - dokładna kontrola weterynaryjna mięsa

Glista ludzka - mycie owoców, warzyw oraz rąk

Tasiemiec uzbrojony - dokładna kontrola weterynaryjna mięsa
12 4 12
2010-02-22T20:01:32+01:00
Żeby ustrzec się przed zarażeniem owsikiem ludzkim należy często myć ręcę, zachowywać higiene. Natomiast, aby nie stać się ofiarą glisty ludzkiej trzeba jeść umyte warzywa i owoce. Tasiemcem uzborojonym jak i włosieniem krętym można się zarazić w przypadku spożywania skażonego mięsa wieprzowego.
7 4 7