Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:58:48+01:00
Ponieważ Stalin chciał wcielić armie Polską do Armii Sowieckiej, Polacy chcieli otrzymać swój kawałek frontu a w wypadku pomysłu Stalina bylibyśmy tzw Mięsem armatnim. Polacy uciekli na bliski wschód
2010-02-22T20:03:40+01:00
Ponieważ premier Winston Churchill poprosił Stalina o zgode przeniesienie wojsk Andersa z ZSSR do Iranu a potem do Iraku poniewaz nie chcieli stracic zagłebi naftowych na bliskim wschodzie.