Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:01:57+01:00
A = -5
B= -0,2
c = -10
d=-10
1 1 1
2010-02-22T20:08:31+01:00
A) 0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5
x=-0,5/0,1=-5
b)0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=0,31
x=0,31/0,25= 1,24
c)1-0,2x=-0,3x
1=-0,3x+0,2x
1=-0,1x
x=1/-0,1=-10
d)0.01x-1=0,1x-0,1
0,01x-0,1x=-0,1+1
0,09x=0,9
x=0,9/0,09=10
licze na naj
6 4 6
2010-02-22T20:12:26+01:00
A) -5
b) -0,2
c) -10
d) 10
1 1 1