Odpowiedzi

2010-02-22T20:02:52+01:00
X- potrzebna kwota

2/7x+3/7x=250000
5/7x=250000 |*7/5
x=50000*7=350 000

Odp: Dom kosztował 350 000 zł.
9 4 9
2010-02-22T20:04:02+01:00
2/7 + 3/7 = 5/7


najlepiej na popocje:
5/7 = 250 000zł
1= x
250 000 *1= 5/7x /*7
5x= 250 000 *7
5x= 175 0000 /:5
x= 175 0000/5
x= 350 000 zł
Odp. Dom kosztował 350 000 zł.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:05:39+01:00
X-cena domu
2/7x - kwota pierwszego brata
3/7x-kwota drugiego brata

2/7x + 3/7x = 250 000zł
5/7x = 250 000zł /:5/7
x = 350 000zł

dom kosztował 350 000zł

prodze o naj :):)
19 4 19