Na skoczni narciarskiej typu K120 liczbę punktów za skok długości x metrów oblicza się według wzoru :
Liczba punktów = 60 + ( x-120) *1,8

Ile punktów otrzymuje zawodnik za skoki o długości 100m , 120 m i 130,5m ?

Uwaga . Do punktów za długość skoku dolicza się także punkty za styl.

To są wyrażenia algebraiczne pomóżcie .mi

* - razy

2

Odpowiedzi

2010-02-22T20:07:11+01:00
Liczba punktów = 60 + ( x-120) *1,8
Liczba punktów = 60 + (100-120) *1,8
Liczba punktów = 60 + ( -20) *1,8
Liczba punktów = 60 + (-36)
Liczba punktów = 60 -36
Liczba punktów = 24


Liczba punktów = 60 + ( x-120) *1,8
Liczba punktów = 60 + (120-120) *1,8
Liczba punktów = 60 + 0 *1,8
Liczba punktów = 60 + 0
Liczba punktów = 60

Liczba punktów = 60 + ( x-120) *1,8
Liczba punktów = 60 + (130,5-120) *1,8
Liczba punktów = 60 + ( x-120) *1,8
Liczba punktów = 60 + (10,5) *1,8
Liczba punktów = 60 + 18,9
Liczba punktów = 78,9
Najlepsza Odpowiedź!
  • inqa
  • Rozwiązujący
2010-02-22T20:12:34+01:00
60 + ( x-120) *1,8
100 m:

60+(100-120)*1,8=(60-20)*1,8=40*1,8=72
120m:
60+(120-120)*1,8=60*1,8=108
130,5m:
60+(120-130,5)*1,8=(60-10,5)*1,8=49,5*1,8=89,1