Odpowiedzi

2009-10-16T12:05:10+02:00
Dramat rodzinny - sytuacja powodująca (najczęściej) rozbicie rodziny
komedia ludzka - śmieszny zbieg okoliczności
wejść w rolę ojca matki - przejąć ich obowiązki
odegrać w czyimś życiu ważną rolę - sprawić że czyjeś życie zmieni się diametralnie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T12:14:22+02:00
Dramat rodzinny - sytuacja powodująca (najczęściej) rozbicie rodziny

komedia ludzka - śmieszny zbieg okoliczności
wejść w rolę ojca matki - przejąć ich obowiązki
odegrać w czyimś życiu ważną rolę - sprawić że czyjeś życie
zmieni się diametralnie

Proszę ;*