Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:13:00+01:00
X - punkty za test matematyczno-przyrodniczy
1,25x - punkty za test humanistyczny

x + 1,25x = 63
2,25x = 63 /:2,25
x = 28

test matematyczno- przyrodniczy =28 punktów
test humanistyczny = 1,25 razy 28 =35punktów

licze na naj :]:]
2010-02-22T20:15:26+01:00
X - test matemat-przyrod
x + 0,25x - test humanistyczny

x + x + 0,25x = 63

2,25x = 63/2,25
x=28

0,25 * 28= 7

28 + 7 = 35

Odp: Z testu mat- przyr zdobył 28 pkt a z humana 35 pkt