Odpowiedzi

2010-02-22T20:15:27+01:00
3\100------3%
1\5--------20%
7\20-------35%
0,61--------61%
0,74--------74%
0,03----------3%
2\3-----------66,(6)%
1\6------------16,(6)%
2\9-------------22,(2)%


To jest bardzo proste wystarczy obliczyć dana cześć0,05----5%



1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:17:46+01:00
3/100 - 3%
1/5 - 20%
7/20 - 35%
0,61 - 61%
0,74 - 74%
0,03 - 3%
2/3 ≈ 66,66%
1/6 ≈ 16,66%
2/9 ≈ 22,22%
5 3 5