Odpowiedzi

2010-02-22T21:47:06+01:00
Jak masz zdanie wspużędne to może istnieć samodzielnie
z.naddzędne kierujesz z tego zdania pytanie do podrzęnego

wykres
1.wspułżędne
2,naprzędne
3podrzędne
wykres
jeden szczałki i prost 2 i nadu 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:59:05+01:00
Wykres do zdań jest bardzo prosty zdanie podrzędne odpowiada na pytania zadanie do zdanie nadrzędnego. wykres rysuje się tak:

__ __
__| lub |__

kreska na dole jest to zdanie podrzędne, na górze nadrzędne. pod kreską na górze wpisujesz pytanie zadane do zdania.