Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:23:10+01:00
D:
t=20s.
s=25m
F=150000 N
sprawnośc urządzenia = 70%

sz:
p=?

150000 - 100%
x - 70%
x= 150000 * 70%
--------------- <--- to jest linia oddzielająca licznik i mianownik
100%

x=105000
w=105000*25
W=2625000
P= W:t
P=131250W
2010-02-22T20:27:54+01:00
P=w/t
P=F^s/t
Pz(zużyta)=150000N^25m/20s=15000^25/2 J/s=37500/2 J/s=18750J/s
η=Pz/Pp ^100%/^Pp
η^Pp=Pz^100%/:η
Pp=Pz^100%/η
Pp=18750J/s^100%/70%≈26875,7J/s≈26876J/s