Odpowiedzi

2010-02-22T20:15:25+01:00
Krótko mówiąc organizowali powstania :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:20:18+01:00
Hej mozesz napisac tak;
Chcialo by sie powiedziec patrzac na historie i 128 lat niewoli ze nie zrobili nic.
Czujac zagrozenie probowali poprawic konstytucjie. Slawna konstytucjia 3 maja. Ale jak wiemy nie wiele to pomoglo a raczej bylo juz za pozno nna jakie kolwiek zmiany. Byly co prawda zrywy [powstancze ; listopadowe styczniowe ale i to okazalo to nasza slabosc a garstka zapalencow nie odzyskala dla nas wolnosci. Dopiero po 1 wojnie swiatowej zamiesznie polityczne spowodowalo zmiany na mapie europy i powrod na niktorych na nie panstw m in polski

mam nadzieje ze pomoglam pozdr;D