Odpowiedzi

2010-02-22T20:19:56+01:00
Zasadniczy wpływ miało wysłanie go przez ducha w przyszłośc i przeszłość. Ebenezera szczególnie obruszyła przyszłośc kiedy widział wlasne zwłoki i to, że wszyscy cieszą się z jego śmierci, z nie smucą ponieważ uważali go za skąpca który nie rozumie potrzeb innych. Zaraz po tym zdarzeniu Ebenezer zmienił stosunek do ludzi i do potrzeb innych. Pomagał biednym i zmienił się na zupełnie innego człowieka.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:20:50+01:00
Wyjaśnij, co miało zasadniczy wpływ na przemianę, jaką przeszedł Ebenezer Scrooge.

Moja odpowiedź:"Uważam że zasadniczy wpływ na przemianę Ebenezera Scrooga miała wizja pokazania ludzkiej niedoli i zarazem szczęścia tych osób których on surowo traktował i miał wygórowane zdanie na ich temat. Zmienił się gdyż pokazane mu jego dalsze losy były niezwykle zasmucające.


Pasuje ci? :)