Odpowiedzi

2010-02-22T20:18:45+01:00
Nie chciał bym żeby w mojej okolicy wybudowali taką elektrownie ponieważ takie elektrownie często wybuchają i wydzielają produkty promieniotwórcze do atmosfery
wydzielają produkty promieniotwórczych do wód zrzutowych wydzielają ciepło odpadowe do wody chłodzącej. Iny słowem po jakimś czasie by cała okolica była skażona
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:19:14+01:00
Nie, nie chciałabym aby wybudowali w okolicy mojego domu elektrowni atomowej, dlatego że elektrownie powodują ogromne zanieczyszczenia powietrza, a poza tym ja i moja rodzina bylibyśmy narażeni na różnego rodzaju choroby.
2010-02-22T20:19:20+01:00
Nie , ponieważ mógłby nastąpić wybuch , w którym mógłbym utracić dom . Musiałbym oddychać zanieczyszczone powietrze .