Odpowiedzi

2010-02-22T20:18:58+01:00

-9z - 7 = -z -6
Przenieś -z na lewą stronę zmieniając znak
-9z - 7 + z = -6
Przenieś -7 na prawa stronę ze zmienionym znakiem
-9z + z = -6 + 7
Uporządkuj

-8z=1
Podziel obie strony przez -8
z=-1/8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:20:08+01:00
-9z - 7 = -z -6
-9z +z = -6 +7
-8z = 1 /:(-8)
z = -1/8


-9 razy (-1/8) - 7 = -1/8 - 6
1 i 1/8 -7 = -5 i 7/8
-5 i 7/8 = -5 i 7/8

prosze o naj :]:)