Odpowiedzi

2010-02-22T20:22:33+01:00
Piramiudy, teatry, kolosea
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:23:28+01:00
1) rozwój teatru; 2) literatura starożytna; 3) powstanie demokracji ateńskiej; 4) rozwój prawa rzymskiego; 5) rozpoczęcie olimpiady w Grecji; 6) powstanie gimnazjum oraz liceum; 7) rozwój filozofii greckiej; 8) powstanie licznych budowli za czasów rzymskich; 9) rozwój rzymskich cyfr oraz powstanie greckiego liczydła.
1 5 1