Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:31:31+01:00
HEJKA ;D
krzyzacy, romeo i julia, quo wadis, pan tadeusz, zemsta,
balladyna, nad niemnem, potop, ogniem i mieczem, pan wolodyjowski, wygrac zycie, tam gdzie rosna dzikie astry, trendowata,anna karenina, maly ksiaze,
Dzieje tristiana i izoldy, grazyna,szkice weglem, dzuma, hamlet, lalka, dym, chlopi, wesele, kamienie na szaniec, faraon, ludzie bezdomni, przedwiosnie,

1 5 1
2010-02-22T20:31:52+01:00
Potop krzyzacy zapalka na zakrecie ten obcy syzyfowe prace pan tadeusz pejzarz sentymentalny romeo i julia ania z zielonego wzgorza pinokio zemsta skapiec wakacje z duchami klamczucha opowiesc wigilijna balladyna kamizelka wiersze kochanowskiego
1 5 1