Odpowiedzi

2010-02-22T20:26:08+01:00
V=√2/12*a³
a=10
V=√2/12*1000
V=√2/3*250
V=√2*250/3≈117,85 cm³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:36:43+01:00
A=10
V=1/3 Pp*H
Pp=1/4 * a²√3
Pp=1/4 * 100√3
Pp=25√3
h_p=1/2 a√3
h_p=5√3
Wysokość obliczamy z trójkąta (patrz załącznik)
H²+(2/3h_p)²=a²
H²+4/9 * 75=100
H²=100-33⅓
H²=66⅔
H=10√2/√3 usuwam √3 z mianownika
H=10/3 *√6

V= 1/3 * 25√3 * 10/3 * √6
V=250/9 *√18
V=250/9 * 3√2
V=83⅓ √2