Odpowiedzi

2009-10-16T12:57:45+02:00
Generalizacja map- polega na przedstawieniu najwazniejszych obiektów,a opuszczanie szczegółów uznane za mniej wazne.

plan inaczej zwana legeda-sporzada sie dla miast lub innych obszarów.pionowe kolumny w planie sa oznaczone literami ,a poziome wiersze -cyframi.w legedzie planu znajduja sie objasnienia sygnatur punktowych i liniowych.
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T13:30:51+02:00
A) jest to zmniejszenie liczby szczegulów na mapie
b) jest to mapa przeznaczona dla obrazów w małej skali.nie ma tam siatki kartograficznej występuje tam za to siatka potocznie nazywana kwadratową lub prostokątną.
15 4 15
2009-10-16T13:58:32+02:00
A) Generalizacja treści mapy polega na opuszczeniu szczegółów uznanych przez redaktora za mniej ważne- uproszczeniu rysunku zawiłych linii - zastąpieniu szczegółowych znaków umownych znakami bardziej ogólnymi.
Stopień generalizacji jest odpowiednio dostosowany do skali mapy, rodzaju i celu jakiemu ma ona służyć
13 4 13