Odpowiedzi

2010-02-22T20:24:59+01:00
Klara - podoba mi się to imię :)
3 2 3
2010-02-22T20:25:36+01:00
Ja wybieram imię św Maksymiliana Kolbe ponieważ bardzo interesuje mnie bardzo jego życiorys i jego zawzięta wiara katolicka
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:26:10+01:00
Jan- chcę wybrać to właśnie imię, ponieważ w języku hebrajskim, oznacza to ,,Bóg jest łaskaw'', poza tym imię to nosił jeden z uczniów Jezusa, czyli apostołów . Główną motywacją w wyborze tego imienia, było nawiązanie do Ś.P. Jana Pawła II .
4 5 4