Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T20:28:39+01:00
Marku serdecznie Ci gratuluje za wygraną w zawodzie, jesteś sławny.
2010-02-22T20:28:46+01:00
Cześć Janku właśnie dowiedziałem się że wygrałeś zawody naprawdę gratuluję ci tej determinacji którą potrzebowałeś na treningi jeszcze raz ci gratuluję
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:30:14+01:00
Cześć
Właśnie się dowiedziałem że wygrałeś zawody na które tak długo czekałeś. Gratulacje!!! Mam nadzieje że jak wrocisz to mi wsyztko opowiesz. Jeszcze raz gratuluje Ci. Pozdrawiam