Odpowiedzi

2010-02-22T20:28:13+01:00
Narysuj naprzykład jak ktoś kogoś bije a jakiś człowiek podchodzi i jego ratuje.. Np. dymek "Zostaw go"!
4 2 4
2010-02-22T20:29:26+01:00
Ja bym narysował tak: duża ksiazke najlepiej na sorkdu kartki, napisał na niej prawa i dorysował taka duża rękę co wskazuje własnie na to prawo i ogólnie całość fajnie pomalował...



Wiem, że może łatwiej jest pisać niż rysować ale myślę, że może chociaż troche naprowadziłem na dobrą myśl.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:31:14+01:00
To prawo oznacza, ze np. kobieta nie musi się rozbierać przed osobami których nie zna do badań, nie musi mówić o sprawach intymnych. Lekarzy obowiązuje takie prawo przy np. porodzie. Mozesz narysować np. kobiete w ciąży i jak lekarz ją łapie za pośladki czy biust i skreślić to i kobieta mina ';|' a po drugiej stronie uśmiechnięta kobieta i lekarz robi usg, albo kobiete w pracy przy jakiś papierach (np. sekretarka) i jej szef ją 'obmacuje', bo uważa że jest ważniejszy. Dużo jest możliwości. ;)
Dzięki, liczę na naj ;]
2 3 2