Odpowiedzi

2009-10-16T13:13:11+02:00
3/4(ułamek) = 0,75
1/3 > 0,33
7/6 > 1,16
8/7 < 1,43
8/9 < 0,89
18/11 > 1,636

Ewentualne pytania naturalnie na PW :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T13:13:49+02:00
3/4 = 0,75
1/3 = 0,33
7/6 = 1,16
8/7 < 1,43
8/9 < 0,89
18/11 = 1,636

Obliczane na kalkulatorze więc jest na 100% dobrze :)
2009-10-16T13:17:43+02:00
3/4 = 0,75
1/3 = 0,33
7/6 = 1,16
8/7 < 1,43
8/9 < 0,89
18/11 = 1,636

nie obiecuje ze dobrze