Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:29:03+01:00
Http://wiacek.ovh.org/ind/swiat/europa.htm

na tej stronce znajdziesz to co ci jest potrzebne :D
1 5 1
2010-02-22T20:30:38+01:00
Albania-Głowa: Rexhep Mejdani
Szef rządu: Fatos Nano
Andora-Głowa: Jacques Chirac,
Joan Alanis Mart
Szef rządu: Moln Forn
Austria-Głowa: Thomas Klestil
Szef rządu: Wolfgang Schssel
Belgia-Głowa: Albert II
Szef rządu: Guy Verhofstadt
Bośnia i Hercegow-Głowa: B. Belkić,
Ż. Radiszić, J. Kriżanović
Szef rządu: Dragan Mikerević
Białoruś-Głowa: Alaksandr Łukaszenka
Szef rządu: Hienadź Rawicki
Bułgaria-Głowa: Georgi Pyrwanow
Szef rządu: Symeon II
Chorwacja-Głowa: Stipe Mesić
Szef rządu: Ivica Raan
Cypr-Głowa: Tasos Papadopulos
Szef rządu: Tasos Papadopulos
Czechy-Głowa: Vclav Klaus
Szef rządu: Vladimir pidla
Dania-Głowa: Małgorzata II
Szef rządu: Anders Fogh Rasmussen
Estonia-Głowa : Arnold Ruutel
Szef rządu: Siim Pallas
Finlandia-Głowa: Tarja Halonen
Szef rządu: Paavo Lipponen
Francja-Głowa : Jacques Chirac
Szef rządu: Jean-Pierre Raffarin
Grecja-Głowa : Konstantinos Stefanopulos
Szef rządu: Konstantinos Simitis
Hiszpania-Głowa: Juan Carlos de
Borbón y Borbón
Szef rządu: Jos Luis Zapatero
Holandia-Głowa: Beatrix Wilhelmina Armgard
Szef rządu: Jan Peter Balkenende
Irlandia-Głowa: Mary McAleese
Szef rządu: Bertie Ahern
Islandia-Głowa: Ólafur Ragnar Grmsson
Szef rządu: Davð Oddsson
Lichtenstein-Głowa: Wielki Książe Adam II
Szef rządu: Mario Trick
Litwa-Głowa: Rolandas Paksas
Szef rządu: Algirdas Brazauskas
Luksemburg-Głowa: Wielki Książe Henryk
Szef rządu: Jean-Claude Juncker
Łotwa-Głowa: Vaira Vike-Freiberga
Szef rządu: Andris Berzins
Macedonia-Głowa: +
Szef rządu: Ljupo Georgievski
Malta-Głowa: Guido de Marco
Szef rządu: Edward Fenech Adami
Mołdawia-Głowa: Vladimir Voronin
Szef rządu: Vasile Tarlev
Monako-Głowa: Rainier III
Szef rządu: Michel Lvêque
Niemcy-Głowa: Johannes Rau
Szef rządu: Gerhard Schrder
Norwegia-Głowa: Harald V
Szef rządu: Jens Soltenberg
Portugalia-Głowa: Jorge de Sampaio
Szef rządu: Durao Jose Manuel Barroso
Rosja-Głowa: Władimir Putin
Szef rządu: Michaił Fradkow
Rumunia-Głowa: Ion Iliescu
Szef rządu: Adrian Nastaje
San Marino-Głowa: M. Michelotti,
G.M. Marcucci Szef rządu: -
Serbia i Czarnogóra-Głowa: Svetozar
Marović Szef rządu: Zoran Zivković
Słowacja-Głowa: Rudolf Schuster
Szef rządu: Mikul Dzurinda
Slowenia-Głowa: Janez Drnovek
Szef rządu: Anton Rop
Szwajcaria-Głowa: Joseph Deiss
Szef rządu: Kaspar Villinger
Szwecja-Głowa : Karol XVI Gustaw
Szef rządu: Gran Person
Turcja-Głowa państwa: Ahmet Necdet Sezer
Szef rządu: Recep Yayyip Erdogan
Ukraina-Głowa: Leonid Kuczma
Szef rządu: Anatolij Kinach
Watykan-Głowa: Jan Paweł II (Karol Wojtyła)
Szef rządu: kard. Angelo Sodano
Węgry-Głowa: Ferenc Mdl
Szef rządu: Pter Medgyessy
Wlk.Brytania-Głowa: Elżbieta II
Szef rządu: Tony Blair
Włochy: Głowa: Carlo Azeglio Ciampi
Szef rządu: Silvio Berlusconi
1 5 1
2010-02-22T22:24:42+01:00
Albania-Głowa: Rexhep Mejdani
Szef rządu: Fatos Nano
Andora-Głowa: Jacques Chirac,
Joan Alanis Mart
Szef rządu: Recep Yayyip Erdogan
Ukraina-Głowa: Leonid Kuczma
Szef rządu: Anatolij Kinach
Watykan-Głowa: Jan Paweł II (Karol Wojtyła)
Szef rządu: kard. Angelo Sodano
Węgry-Głowa: Ferenc Mdl
Szef rządu: Pter Medgyessy
Wlk.Brytania-Głowa: Elżbieta II
pozdrawiam tu masz jeszcze stronke ;) http://wyborcza.pl/51,75477,7273523.html?i=4